
Dla twojej firmy zapewnimy
Nowoczesność i bezpieczeństwo
Wszelkie powierzone nam zadania staramy się rozwiązywać droga elektroniczną. Od wielu lat szereg dokumentów do Urzędów Skarbowych i ZUS przesyłamy za pomocą podpisu elektronicznego.
Wszelkie powierzone nam zadania staramy się rozwiązywać droga elektroniczną. Od wielu lat szereg dokumentów do Urzędów Skarbowych i ZUS przesyłamy za pomocą podpisu elektronicznego.
Przedstawiamy nasze
● księgi handlowe,
● księgi przychodów i rozchodów,
● ewidencje przychodów (ryczałt),
● inne ewidencje podatkowe.
● prowadzenie obsługi kadrowej pracowników,
● sporządzenie list płac,
● przygotowanie umów zleceń i o dzieło,
● ustalenie składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy,
● rozliczenia roczne pracowników,
● prowadzenie akt osobowych.
● prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP dla konkretnego stanowiska/ pracownika,
● Ocena ryzyka zawodowego,
● Szkolenia okresowe i wstępne,
● Posiadamy odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia wymagane do przeprowadzania szkoleń i prowadzenia dokumentacji związanej z Bezpieczeństwem i Higieną Pracy,
● posiadane uprawnienia: Specjalista do spraw BHP.
● deklaracje podatkowe tj. PIT, CIT, VAT, PCC, JPK;
● rozliczenie składki zdrowotnej,
● roczne sprawozdania finansowe.
Przedstawiamy nasze
● księgi handlowe,
● księgi przychodów i rozchodów,
● ewidencje przychodów (ryczałt),
● inne ewidencje podatkowe.
● prowadzenie obsługi kadrowej pracowników,
● sporządzenie list płac,
● przygotowanie umów zleceń i o dzieło,
● ustalenie składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy,
● rozliczenia roczne pracowników,
● prowadzenie akt osobowych.
● deklaracje podatkowe tj. PIT, CIT, VAT, PCC, JPK;
● rozliczenie składki zdrowotnej,
● roczne sprawozdania finansowe.
● prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP dla konkretnego stanowiska/ pracownika,
● Ocena ryzyka zawodowego,
● Szkolenia okresowe i wstępne,
● Posiadamy odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia wymagane do przeprowadzania szkoleń i prowadzenia dokumentacji związanej z Bezpieczeństwem i Higieną Pracy,
● posiadane uprawnienia: Specjalista do spraw BHP.
Przejrzystość zasad współpracy pozwala precyzyjniej określić wzajemne potrzeby i oczekiwania. Uczciwość jaką się kierujemy jest fundamentem partnerstwa zawodowego na długie lata. Nie wprowadzamy ukrytych opłat czy dodatkowych kar za inne czynności. W dobie rozwoju Internetu wiele działań za naszych klientów dokonujemy drogą elektroniczną. Taka forma kontaktu zarówno z klientem jak i poszczególnymi instytucjami pozwala szybciej rozwiązać wiele napotkanych problemów. Mając na uwadze czas jaki trzeba poświęcić na dopilnowanie swojego biznesu, biuro dostępne jest dla Państwa o różnych porach. Godziny pracy Waszych firm często zbiegają się z godzinami pracy biura – dlatego spotkania z Państwem często odbywają się o różnych porach po wcześniejszym umówieniu terminu.
Chcemy aby łączył nas jeden ce l- rzetelność prowadzenia firmy. Podchodząc uczciwie do swojej pracy prezentujemy kilka czynników od których zależy wysokość honorarium za wykonywane czynność i ponoszoną odpowiedzialność:
Szacunkowe startowe kwoty obsługi bez ukrytych kosztów.
Liczba dokumentów lub zapisów
od 0 do 5
Liczba dokumentów lub zapisów
od 0 do 5
Liczba dokumentów lub zapisów
od 0 do 5