favicon2

Oferta dla firm

Dla twojej firmy zapewnimy

Nowoczesność i bezpieczeństwo

Wszelkie powierzone nam zadania staramy się rozwiązywać droga elektroniczną.  Od wielu lat szereg dokumentów do Urzędów Skarbowych i ZUS przesyłamy za pomocą podpisu elektronicznego.

Przedstawiamy nasze

usługi

2

Dla naszych klientów prowadzimy:

● księgi handlowe,
● księgi przychodów i rozchodów,
● ewidencje przychodów (ryczałt),
● inne ewidencje podatkowe.

pracownicy

Z zakresu Kadr i płac oferujemy:

● prowadzenie obsługi kadrowej pracowników,
● sporządzenie list płac,
● przygotowanie umów zleceń i o dzieło,
● ustalenie składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy,
● rozliczenia roczne pracowników,
● prowadzenie akt osobowych.

BHP

Z zakresu BHP oferujemy:

● prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP dla konkretnego stanowiska/ pracownika,
● Ocena ryzyka zawodowego,
● Szkolenia okresowe i wstępne,
● Posiadamy odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia wymagane do przeprowadzania szkoleń i prowadzenia dokumentacji związanej z Bezpieczeństwem i Higieną Pracy,
● posiadane uprawnienia: Specjalista do spraw BHP.

1

Sporządzamy również:

● deklaracje podatkowe tj. PIT, CIT, VAT, PCC, JPK;
● rozliczenie składki zdrowotnej,
● roczne sprawozdania finansowe.

Przedstawiamy nasze

usługi

2

Dla naszych klientów prowadzimy:

● księgi handlowe,
● księgi przychodów i rozchodów,
● ewidencje przychodów (ryczałt),
● inne ewidencje podatkowe.

pracownicy

Z zakresu Kadr i płac oferujemy:

● prowadzenie obsługi kadrowej pracowników,
● sporządzenie list płac,
● przygotowanie umów zleceń i o dzieło,
● ustalenie składek ZUS oraz zaliczek na podatek dochodowy,
● rozliczenia roczne pracowników,
● prowadzenie akt osobowych.

1

Sporządzamy również:

● deklaracje podatkowe tj. PIT, CIT, VAT, PCC, JPK;
● rozliczenie składki zdrowotnej,
● roczne sprawozdania finansowe.

BHP

Z zakresu BHP oferujemy:

● prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP dla konkretnego stanowiska/ pracownika,
● Ocena ryzyka zawodowego,
● Szkolenia okresowe i wstępne,
● Posiadamy odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia wymagane do przeprowadzania szkoleń i prowadzenia dokumentacji związanej z Bezpieczeństwem i Higieną Pracy,
● posiadane uprawnienia: Specjalista do spraw BHP.

szerokie spektrum usług

Współpracujemy z firmami z branży:

budowlanej

gastronomicznej

handlowej

informatycznej

medycznej

prawniczej

produkcyjnej

transportowej

ubezpieczeniowej

usługowej

inne

szerokie spektrum usług

Współpracujemy z firmami z branży:

budowlanej

gastronomicznej

handlowej

informatycznej

medycznej

prawniczej

produkcyjnej

transportowej

ubezpieczeniowej

usługowej

inne

zapewniamy

Przejrzystość zasad

Przejrzystość zasad współpracy pozwala precyzyjniej określić wzajemne potrzeby i oczekiwania. Uczciwość jaką się kierujemy jest fundamentem partnerstwa zawodowego na długie lata.  Nie wprowadzamy ukrytych opłat czy dodatkowych kar za inne czynności.  W dobie rozwoju Internetu wiele działań  za naszych klientów dokonujemy drogą elektroniczną.  Taka forma kontaktu zarówno z klientem jak i  poszczególnymi instytucjami  pozwala szybciej rozwiązać wiele napotkanych problemów.  Mając na uwadze czas jaki trzeba poświęcić na dopilnowanie swojego biznesu, biuro dostępne jest dla Państwa o różnych porach. Godziny pracy Waszych firm często zbiegają się z godzinami pracy biura – dlatego  spotkania z Państwem często odbywają się  o różnych porach po wcześniejszym umówieniu terminu.

Chcemy aby łączył nas jeden ce l- rzetelność prowadzenia firmy. Podchodząc uczciwie do swojej pracy prezentujemy kilka czynników od których zależy wysokość honorarium za wykonywane czynność i ponoszoną odpowiedzialność:

zakres prowadzenia usługi
rodzaj usługi 30%
Ilość dokumentów
dokumenty 30%
Ilość pracowników
pracownicy 15%
wielkości obrotów
obroty 15%
plan cenowy

Wybierz najlepszą dla siebie ofertę:

Szacunkowe startowe kwoty obsługi bez ukrytych kosztów.

ryczałt

200 zł

miesięcznie

Liczba dokumentów lub zapisów

od 0 do 5

KPiR

280 zł

miesięcznie

Liczba dokumentów lub zapisów

od 0 do 5

KH

900 zł

miesięcznie

Liczba dokumentów lub zapisów

od 0 do 5